&Follow SJoin OnSugar
Now the party don't start 'til I walk in
|
By Chuana · December 19, 2009 · 0 Comments ·

MOVED BACK TO BLOGGER !

relink plz , www.madaboutnuts.blogspot.com

tyvm :>

|
By Chuana · December 19, 2009 · 0 Comments ·

thinking of a link now cuz i wanna move back to blogger :)

kbye.

|
By Chuana · December 19, 2009 · 0 Comments ·

zzzzzzzzzzzzzzz.

i dont feel like going np camp on monday. last day camp then hike , lol wth.

blah. did finish my science holiday hw. SS halfway done , cl + el dont feel like doing ._.

i think lady gaga is cool o^o

at library using my own lappy + wireless@sg , er lol . im bored.

AND IM BROKE ZZZZZZZZ. NO $$ ): how survive lol. hmmmm nvm i shall collect money from jas during np camp .

im hungry nao , havent had breakfast / lunch . gonna go home soon :)

i wanna go lan again someday LOL

 

Boomz

|
By Chuana · December 14, 2009 · 0 Comments ·

i think i saw ris low on bus on thursday .HAHA & she's blacker than me o_o''

went back school with apple on friday to collect our textbooks. wore slippers to school and that damn indian woman (security ) dont let us in . called ppl living near the school to borrow shoes (desperate alrdy) but lol in the end went in thru back gate. Saw lots of ppl at school (jas debra nata fel rachel shiyee and lots more) . saw the ug hub (not bad ) hahaha . then went back to canteen and went out of school with apple and rachel . Apple and i tio caught again by that damn security guard and she told us to write our names on that book . say what give vp lol (like they got so free do all this things) Lol.

went to army market & popular on sat , bought lots of thingz. bought schoolbag ! :)

celebrated birthday yesterday ^^ went lan and played l4d again ! Hahaha :)

tmr going out again sushi buffet woot ! ^^

house internet still down (damn irritating) , cant connect to any unsecured network near my house (zzzz)

kaye bai :o

|
By Chuana · December 8, 2009 · 0 Comments ·

Rawr .

Finally my laptop's back (after waiting for erm 1 month -_- ) but internet still down zzzz so now using wireless @ library again . Hahaha . Went to lan with apple most of the days to play l4d 2 hahaha ^-^ ( + audi , and i lvled , 26 now ^^) Hmmm im short of $$ now , i need money ! Gonna work with apple (shd be) to earn $$ to eat our sushi buffet one day . i want go overseas leh . I've been like watching tv the whole day almost everyday . cuz i like all the shows (crap) . Friday im going to school with apple to collect our textbooks hah . Then im gonna get stationeries (?) , pencil case , schoolbag (?) , school shoes . Hmm yeah Np camp coming alrdy , 21-23 dec . dont really feel like going zzzz. Sec 3 maths is hard and confusing ar lol zzz . i dont really like my sec 3 class , haiz .

kayez bye i shall continue facebooking . HAHA.

About Me

  • Member for 7 years 37 weeks
  • Last online 7 years 22 weeks ago

Chuana ,Peirce sec 2e3'09 .Wish me happy bday on 13/12 :D Fangirl over SHINee , super junior ^^ and thus i must go korea one day .Lastly , Add me in facebook or msn :)

CBOX.